System rezerwacji hotelowej działa poprzez przetwarzanie bezpiecznych rezerwacji online dokonanych za pośrednictwem strony internetowej hotelu.
Dane są następnie przekazywane do systemu zaplecza, który jest dostępny dla hoteli w celu zarządzania rezerwacjami. Mogą mu towarzyszyć inne funkcje – na przykład automatyzacja e-maili potwierdzających rezerwację.
Menedżerowie i właściciele małych hoteli zdają sobie sprawę z tego, że technologia jest kluczem do rozwoju działalności i zwiększania liczby rezerwacji.
Aby sprzedać wszystkie miejsca w pokojach i spodobać się globalnej publiczności, wymagany jest system rezerwacji hotelowej.
Jednak wybór systemu może być zastraszający, zwłaszcza gdy tak wiele jest zaprojektowanych dla dużych operacji hotelowych i sieci.
Co to jest system rezerwacji hotelowej?
System rezerwacji hotelowej to aplikacja, która jest wdrażana przez hotele, aby umożliwić gościom tworzenie bezpiecznych rezerwacji online. System rezerwacji hotelowej można zsynchronizować nie tylko z aktualną witryną internetową, ale także z Facebookiem. Umożliwia to gościom rezerwowanie pokoi w dogodny dla nich sposób za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Oprócz umożliwienia gościom bezpośrednio rezerwacji online, te systemy rezerwacji mogą również zapewnić operatorom hotelowym dodatkowe zasoby.
Na przykład menedżer kanału może być częścią systemu rezerwacji, dając operatorom hotelowym możliwość równoczesnego dystrybuowania swoich produktów i dostępności na żywo do całej sieci agentów online.